środa, 16 kwietnia 2014

Inwestycja za inwestycją.....

Nadszedł czas abym napisał trochę o projektach które realizuję. Niektóre są naprawdę duże i tymi się najczęściej zajmuję, kilka łazienek czy kilometry ułożonej rury pex na jednej inwestycji nie są dla mnie wyzwaniem.

Opiszę moją ostatnią stosunkowo niewielką realizację w porównaniu do tego co robię zazwyczaj. Ale zazwyczaj to nie mam czasu aby zrobić jakiekolwiek zdjęcia z prac. Przedmiotem prac była niewielka łazienka w kamienicy zlokalizowanej w zacnym miejscu, bo w centralnym punkcie miasta. Z efektów jestem zadowolony, prace wykonywałem w kooperacji z glazurnikiem, ja sam zająłem się hydrauliką i instalacjami w czym jestem ekspertem. Praca polegała na wymianie instalacji, podłączeniu armatury, wanny i kabiny oraz montażu grzejnika. Realizacja zajęła niepełne 2 dni. Jeśli chodzi o wykorzystane produkty: zamontowałem  wannę PMD , Grzejnik DIAMOND w które to zaopatrzył mnie sklep SANITERMO - mój zaufany punkt zaopatrzenia. Sama instalacja została zrobiona na rurze miedzianej + kształtka miedziana viega. Załączam również zdjęcia, które mogą być dla Państwa inspiracją w urządzaniu własnej łazienki. Klienci byli standardowo zadowoleni.
Podczas prac

Kabina prysznicowa, brodzik

Wanna PMD

Po prawej widoczny grzejnik stalowy DIAMOND


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz