poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Witam wszystkich serdecznie,
Tu Jan, jestem hydraulikiem - instalatorem. Od 1995 roku zajmuję się hydrauliką w jednym z większych Polskich miast. Wykonuję kompleksowe instalacje CO i sanitarne. Montuję grzejniki, kotłownie, ogrzewanie podłogowe, pompy ciepła i wszystko co związane z instalacjami. W ciągu 20 lat mojej pracy zyskałem ogromne uznanie. W 2003 roku wystąpiłem w jednym z odcinków programu telewizyjnego USTERKA i jako jedyny instalator zlokalizowałem istotę problemu. Późniejsze lata to wywiady dla czasopism branżowych jako ekspert - instalator. Wielokrotnie byłem zapraszany na targi branżowe w Frankfurcie, Poznaniu oraz Mediolanie. Mówią o mnie, że jestem najbardziej medialnym hydraulikiem w Polsce. Na moim blogu będę zamieszczał wykonane przeze mnie instalacje. Zapraszam do subskrybowania - będzie ciekawie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz